Firma „Drutex” z Bytowa będzie sponsorem Bayernu Monachium. Marka znana z produkcji okien związała się z futbolowym gigantem z Niemiec umową sponsorską. – Cieszymy się, że możemy powitać Drutex w naszej rodzinie partnerów – przekazał niemiecki klub w komunikacie.
Przedsiębiorstwo z Bytowa, zatrudniające ponad 4 tysiące osób, w przeszłości współpracowało już m.in z Interem Mediolan, Juventusem czy AS Roma. – Partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym – przekazał prezes Drutexu Leszek Gierszewski w oficjalnym komunikacie.

– Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać Drutex w naszej rodzinie partnerów – powiedział Michael Diederich, wiceprezes Bayernu.

Logo firmy będzie widoczne na bandach reklamowych umieszczonych na płycie boiska oraz na tablicy sędziowskiej. Ma też pojawiać się w mediach społecznościowych niemieckiego klubu. Inauguracja współpracy zmaterializowała się już w miniony piątek, w spotkaniu Bayernu Monachium z RB Lipsk. Bawarczycy pewnie wygrali 6:0.

Posłuchaj rozmowy z prezesem Drutexu Leszkiem Gierszewskim:
pkat/Przemysław Woś/hb









